már 11, 2 év telt el

Fantasztikus, ratrakolt pálya!

Éjjel megratrakoltuk a pályát, reggelre kifagyott a hó felszíne, fantasztikusan síelhető.

A mai napon 09:00-tól 17:00-ig tartunk nyitva a négyüléses OMV MaxxMotion Felvonóval és a T1-es oktatólifttel. Síelhető a teljes 1-es pályánk és a T1-es tanulópálya. A hó felszíne délelőtt kemény, fantasztikus minőségű. Délután az időjárásnak megfelelően felpuhul. A 7-es pályát lezártuk, mert már nagyon foltos. Ha valaki le szeretne csúszni rajta, akkor saját felelősségre még megteheti.

Nyitva tart síiskolánk, kölcsönzőnk és Holle Anyó Étterme. Tegnap sok száz köbméter havat hordtunk fel teherautókkal a hegytetőre, a kupacokat ma letakarjuk a visegrádi Nagyvillám Sípályától kapott hószigetelő fóliával. Most még van bőven hó a tetőn, de ha szükség lesz rá, akkor beépítjük a felhordott havat is a pályába.

Ma délelőtt szép idő lesz, a késő délutáni, esti órákban várható némi csapadék. Ez valószínűleg szemerkélő eső lesz, ami jó eséllyel válthat át havazásba Eplényben.

Csütörtökön és pénteken is a maihoz hasonló feltételekkel tartunk nyitva. Hétvégén is várjuk vendégeinket, vasárnap pedig sítalpas megemlékezést tartunk a Nemzeti Csúszással.

Megosztás: "Fantasztikus, ratrakolt pálya!" a következővel:

További Hírek
máj 22, 1 hét telt el

Gyereknapi programok az Eplényi Libegőnél!

Nagyszerű családi program vár Eplényben az Eplényi Libegőnél gyereknap alkalmából 2017-ben! Színes programokkal készülünk a családok számára május 28-án vasárnap, gyereknapra! – Libegőzés – Hegyi Kerékpározás és k…

máj 21, 1 hét telt el

Erős a szél de mi nyitva vagyunk!

Már 9:00-kor nyitunk Eplényben! Üzemel az Audi Sport 4 üléses felvonó, de előfordulhat, hogy a nagy szélre való tekintettel meg kell majd állítani biztonsági okokból! Ettől függetlenül nyitva lesz az Ámos-hegyi BBQ Étterem 12:00-tó…

máj 15, 2 hét telt el

Hétvégi bringás program Eplényben!

Kapcsolódj ki aktívan, bringázz az egész családdal Eplényben! Tekerj az egész családdal Magyarország egyetlen felvonós bringaparkjában! Fedezd fel az Ámos-hegyi Pihenőerdő bringaútvonalait, a családi élménypályáktól kezdve egész…